Michal Pastier - Žlutá kniha budování ...
Bestseller Skladem

Žlutá kniha budování značky: Dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní firemní nebo produktové značky v době chaosu a nepozornosti.

Nakladatel: barecz & conrad books 2024
Skladem
891 Kč

Anotace

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“ Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Žlutá kniha budování značky
Autor:
Pastier, Michal
Nakladatel:
barecz & conrad books
EAN:
9788090876866
ISBN:
978-80-908768-6-6
Doporučená prodejní cena:
990 Kč
Originál:
Žltá kniha budovania značky
Překlad:
Ondřejíček, Rado
Popis:
1× kniha, brožovaná, 608 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2024 (1. vydání)