Kevin Lane Keller, Philip Kotler - Marketing management
Doručení po ČR zdarma
Skladem
Marketing management
Nakladatel: Grada
2013
2061
False
1
127
2
4
24
182331
0
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si zboží do oblíbených.
Skladem |
2 061 Kč
|
Anotace
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.
Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,...
Zobrazit celý textAutoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,...