Edice Zdravotnický asistent
- od nejnovějších
- od nejprodávanějších
- od nejlevnějších
- od nejlépe hodnocených
- od nejvíce zlevněných
- podle názvu A-Z
Somatologie

Výchova ke zdraví pro střední zdravotnické školy

Pracovní sešit obsahuje témata probíraná ve 2. ročníku oboru zdravotnický asistent - například organizace práce, sledování fyziologických funkcí, vyprazdňování moči a stolice a další. Navazuje na učebnici Ošetřovatelství pro zdravotnické asistenty - 2. ročník. Řada pracovních sešitů, ke které se Pracovní sešit II/2. díl řadí, je na našem trhu ojedinělá. Akceptuje a podporuje žákovu kreativitu, styl jeho učení a úroveň kritického myšlení. Žáci oboru zdravotnický asistent jej mohou využít ke kvalitní přípravě v předmětu ošetřovatelství - 2. ročník. Podporuje rozvoj schopností třídit nové informace z více perspektiv a posuzovat jejich význam pro vlastní potřeby. Pracovní sešit nabízí třífázový model učení - evokace (co už žák k tématu ví), uvědomění si významu (nové informace) a reflexe (sjednocení a třídění poznatků společně s učitelem). Podporuje rozvoj kritického myšlení, které žák pro další studium a následnou praxi tolik potřebuje. Česká asociace sester významně p odpořila vydání této publikace.
Ošetřovatelství - ošetřovatelské postupy pro zdravotnické asistenty

Pracovní sešit navazuje na učebnici Ošetřovatelství pro zdravotnické asistenty - 2. ročník a obsahuje, kromě jiného, stěžejní témata pro 2. ročník - podávání léků, aplikace injekcí, infuzí, transfuzí a také se zabývá problematikou péče o spánek a odpočinek nemocných. Na trhu je takto strukturovaná učební pomůcka zatím jediná. Pracovní sešit je určen pro žáky oboru Zdravotnický asistent a pro vyučující k podpoře výuky ošetřovatelských postupů ve 2. ročníku v předmětu Ošetřovatelství. Je koncipován tak, aby podporoval schopnosti žáka třídit informace, využívat mezioborových vztahů a doplňovat znalosti, které potřebuje, metodou samostudia. Tím plní jednu z výstupních kompetencí žáka střední školy. Pracovní sešit nabízí třífázový model učení - evokace (co už žák k tématu ví), uvědomění si významu (nové informace) a reflexe (sjednocení a třídění poznatků společně s učitelem). Do této učební pomůcky jsou zakomponovány prvky kritického myšlení, pro studenta této profese ta k důležité. Na vydání publikace se významně podílela Česká asociace sester.