#mojeargo a knižní videa Na dvorečku
#mojeargo má několik přívlastků. Je to měsíčník, Je to internetový měsíčník. A konečně je to interaktivní webový měsíčník. Interaktivita - tedy možnost přehrát si přímo v časopise videa a audia a mít v něm živé prokliky dál na webové obsahy z něj dělá příjemného a moderního partnera ve světě knih. A protože Argo jich dělá za rok dost a dost (doposud zatím průměrným tempem jednu za dva dny), je v měsíčníku pořád co představovat a s kým dělat rozhovory. A témata? U nakladatelství, které dělá od poezie , přes původní a překladovou prózu, komiksy, knihy pro děti, esejistické tituly, historické tituly, životopisy i sci-fi a fantasy - tak u takového nakladatelství se téma vždycky najde. První rok existence to byla např. literatura Severu, francouzská literatura, čeští autoři, dětské tituly, grafické romány a další. Ostatně všech 12 čísel najdete jak na Instagramu #mojeargo nebo v archivu #mojeargo.
O sérii videí Na dvorečku si tak trochu řekla pandemie. A vznikl tak vlastně svižný video formát, kde autoři a redaktoři Arga představují knihy z nakladatelství a na argo facebooku se také vždycky dozvíte, kdy bude mít premiéru nové video. Jejich dnes v archivu Na dvorečku už přes 25 a další svižně přibývají. A proč Na dvorečku? Dvoreček je legendární místo v zadním traktu kanceláří Arga. Redaktoři a autoři to místo dobře znají, u cigarety a kafe se tam vedou jak smalltalky tak samozřejmě i řeči pracovní, potažmo geniální. Dvoreček je tedy pro Argo něco jako domácí hřiště. A tak se podaří dostat k videopropagaci i samotného pana ředitele - viz, obrázek.
Jak měsíčník #mojeargo, tak videa Na dvorečku jsou informační možnosti, které nakladatelství Argo hodlá používat i v roce 2021. Už dnes ho používají jak čtenáři, tak mnozí knihkupci.